Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

6 tapaa tehostaa sähköpostimarkkinointiasi ja ravita kohderyhmääsi

Parempaa sisällöntuotantoa, Sähköpostimarkkinointi, Työkalupakkitammikuu 15, 2016lena

Oletko sitä mieltä, että sähköpostimarkkinointi ei toimi? Olette kokeilleet sitä yrityksessäsi eivätkä tulokset ole kovin rohkaisevia. Tiedät, että kaikki saavat niin paljon meiliä, että vastaanottajat…

5 tapaa tehostaa verkkosivujen toimivuutta liidien kerääjänä

Parempaa sisällöntuotantoa, Sisältöä verkkosivuille, Työkalupakki, Verkkosivun tehostaminenelokuu 15, 2015lena

Saatko tarpeeksi liidejä verkkosivustosi kautta? Tutkimukset kertovat että noin 40 – 60% ihmisistä poistuvat verkkopalvelun ensimmäiseltä sivulta (bounce rate) tutustumatta sen tarkemmin sisältöön. Luku vaihtelee…

Toimimalla asiakkaan oppaana verkossa varmistat, että yrityksesi löydetään

Ostajan matka, Ostoprosessi, Sisältöä eri kanaviin, Työkalupakkitammikuu 15, 2015lena

Kaikkien yritysten tavoitteena on saada lisää asiakkaita. Tarjoamalla asiakkaille palvelevaa sisältöä monessa eri kanavassa, varmistat että asiakkaat löytävät yrityksen. Ajattele itseäsi asiakkaan oppaana kohti määränpäätä,…

Palvele asiakkaan tietotarpeita ostoprosessin eri vaiheissa – erotut kilpailjoista ja rakennat asiantuntijamielikuvaa

Ostajan matka, Ostoprosessi, Parempaa sisällöntuotantoa, Työkalupakkielokuu 15, 2014lena

Kun ihminen suunnittelee ostavansa tuotteen tai palvelun, ostoprosessiin kuuluu erilaisia vaiheita. Jokaisessa vaiheessa asiakas hakee apua ongelmaan. Asiakas ei enää ota yhteyttä yrityksen myyntiin ja…

Ilmainen webinaari Sisältömarkkinoinnista – ruotsiksi

Työkalupakkihuhtikuu 15, 2014lena

Asiakkaan valta ei ole koskaan ollut suurempi. Pirstoloitunut mediaympäristö ja kuluttajan mahdollisuus löytää verkosta mitä ikinä haluaa, asettaa yrityksille aivan uudenlaisia markkinoinnin haasteita. Enää ei…

Miten yrityksesi saa ansaittua mediaa? Kolme tärkeää asiaa.

PR-viestintä, Työkalupakkitammikuu 15, 2014lena

Ansaittu medianäkyvyys on uskottavin ja tehokkain tapa parantaa yrityksen tarjonnan löydettävyyttä. Edellyttäen,  että yrityksen tarjoama sisältö on kiinnostavaa, koukuttavaa ja kohderyhmää palvelevaa tietoa. Ei siis…

Markkinointiviestintään ja pr-viestintään tehoa sisältömarkkinoinnin keinoin

Parempaa sisällöntuotantoa, PR-viestintä, Työkalupakkielokuu 15, 2013lena

Sisältömarkkinointi on päivän sana, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miksi se on tärkeää ja missä sitä voi tehdä?   Olen koonnut muutaman huomion, jotka saattavat…

Miten hyödynnät tekemääsi sisältöä eri kanavissa. Muutama vinkki.

Parempaa sisällöntuotantoa, Sisältöä eri kanaviin, Työkalupakki, Uncategorized @fitammikuu 15, 2013lena

Ihmisten keskittymiskyky on yhä lyhyempi. Tarvittava tieto on löydyttävä nopeasti. Siinä muodossa ja siinä kanavassa, joka sopii heille. Tässä ei ole mitään uutta. Mutta huomioivatko yritykset…

Markkinointiviestinnän suunnittelun ja toteutuksen ajantarpeesta

Työkalupakkitammikuu 15, 2012lena

Keskustellessani yritysten kanssa, kuulen usein että markkinointiviestinnän kustannukset koetaan vaikeaselkoisiksi. Usein esimerkiksi työhön käytettävä projektijohdon aika, tuntuu yritysten mielestä ylimitoitetulta. Se onkin totta, että eri…

Mediavaikuttamisen vinkkilista

PR-viestintä, Työkalupakkielokuu 15, 2011lena

Mikäli haluat tarjota medialle esimerkiksi juttuvinkin, prosessi menee seuraavasti: Oikeanlaiset mediarekisterit ovat vaikuttamisen tärkein asia. Ilman toimivia, ajan tasalla olevia rekistereitä, ei kannata panostaa lehdistövaikuttamiseen….

Artikkelien selaus

< 1 … 14 15 16 17 18 >

Etsi artikkeleista

Kategoriat

  • Ajankohtaista (12)
  • Koulutukset (121)
  • Ostajan matka (6)
  • Ostoprosessi (6)
  • Parempaa sisällöntuotantoa (11)
  • PR-viestintä (6)
  • Sähköpostimarkkinointi (1)
  • Sisällöntuotanto (2)
  • Sisältöä eri kanaviin (6)
  • Sisältöä verkkosivuille (5)
  • sosiaaliset mediat (1)
  • Toteutuneet koulutukset (137)
  • Tulevat koulutukset (4)
  • Työkalupakki (20)
  • Uncategorized @fi (10)
  • Verkkosivun tehostaminen (5)

Tilaa uutiskirje

Mikäli haluat ajoittain vastaanottaa Viestinnän Vinkkejä, täytä alla oleva lomake. Ole huoleti, spämmiksi asti emme niitä lähetä.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva