Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin

Etusivu Sisällön suunnittelu ja tuotanto Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
add_box

Sisällöntuotantoa - eri formaatteihin ja eri kanaviin

Koska ihmiset eivät enää halua eivätkä ehdi tai pysty tutustumaan sisältöön, joka ei ole heille kohdistettua eikä heitä kiinnosta, yritysten on tarjottava kohdistetumpaa ja koskettavampaa sisältöä. Tavoitteena on houkutella kohderyhmä yrityksen tarjoaman mielenkiintoisen sisällön pariin, jonka seurauksena yrityksen asiantuntijuus ja houkuttelevuus kasvaa.

Sisältöstrategialla varmistat, että kaikki kohderyhmät, aiheet ja kanavat tulevat huomioitua

Jatkuva sisällöntuotanto eri kanaviin on erittäin työlästä yrityksille. Luomalla sisältöstrategian yritys pystyy tuottamaan tavoitteellista sisältöä jatkuvasti sekä varmistamaan, että kaikki kohderyhmät, aiheet ja kanavat tulevat hyödynnettyä maksimaalisesti. Sisältöstrategian avulla sisällöntuotanto ja markkinointi on hallittua ja tavoitteellista.

  • Lähtökohtien määrittely: markkinoinnin tavoitteet ja kohderyhmät, viestit/kohderyhmä ja avainsanat. Mikäli nämä aiheet ovat yritykselle selkeät, tätä kohtaa voi kutsua briefiksi.
    Mikäli jotakin kohtaa pitää suunnitella tarkemmin, tästä tehdään kustannusarvio.
  • Sisältöstrategian luominen: Sisältökonsepti, kanavien määrittely/kohderyhmä ja rooli, mittarit, sisällöntuotannon prosessit, sisällön markkinointi
    Hinta alk. 3.000 e + alv. Kohderyhmien, kanavien, viestien määrä vaikuttavat hintaan.

keyboard_arrow_rightOta yhteyttä!

Contenta tarjoaa apua

  • somepostausten
  • verkkoisivustojen
  • artikkeleiden
  • asiakastarinoiden
  • oppaiden
  • vinkkilistojen
  • tutkimusten
  • referenssicasejen
  • blogipostausten
  • videokäsikirjoitusten
  • jne

sisällön suunnitteluun ja tuotantoon mikäli yrityksessäsi ei ole riittävästi resursseja toteuttaa koukuttavaa ja kiinnostavaa sisältöä kaikkiin kanaviin.

keyboard_arrow_rightPalvele asiakasta hyvän sisällön avulla

Työkalupakissa

Miten yritys/ajatusjohtaja saa näkyvyyttä sisällölleen? 6 vinkkiä.

elokuu 13, 2024lena

Moni yritys tavoittelee ajatusjohtajuuttaan omalla alallaan, koska tutkimusten mukaan ajatusjohtajuus korreloi positiivisesti yrityksen menestykseen. Kun yritys (tai henkilö) koetaan ajatusjohtajana omalla alallaan, se /hän pystyy…

Lue Lisää

Nordic Interimin – Vuokrajohtajan testimonial

Vuokrajohtajan kertomus omasta työstään kiinnostaa sekä mahdollisia interim-johtajien palkkaajia että heitä, joita yritykset mahdollisesti rekrytoivat. Siksi Contentaa jatkuvasti kirjoitaa erilaisia testimonialeja.

Tutustu Nordic Interimin vuokrajohtajaan.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva