Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Mediaviestintä ja -suhteet

Etusivu Mediaviestintä ja -suhteet

Ansaittua medianäkyvyyttä toimittajien kanssa yhteistyössä

  • Saako yrityksesi mielestäsi riittävästi näkyvyyttä mediassa?
  • Onko yrityksesi huomioinut median muuttuneet käyttäytymismallit ja tavan etsiä tietoadigitalisoituneessa maailmassa?

Yrityksen on tarjottava medioille mielenkiintoisia näkökulmia ja uutta materiaalia ansaitakseen näkyvyyttä medioiden omissa kanavissa.

Tämän lisäksi yritysten on myös varmistettava, että toimittajat löytävät yrityksen tarjoaman sisällön helposti ja yksinkertaisesti. Se tarkoittaa että tiedotteet ja verkkosivut ovat hakukoneoptimoituja ja että omat kanavat kuten LinkedIn, Facebook, YouTube, SlideShare jne on valjastettu sisällön jakamiseen.

Kun yritys käyttää kaikkia kanavia – sekä omia, ostettuja että ansaittuja – varmistetaan että sekä toimittajat että asiakkaat löytävät  yrityksen tarjonnan.

Sen jälkeen yrityksen on helppo aloittaa dialogi kohderyhmän kanssa.

Contenta auttaa yrityksiä

  • ansaitsemaan näkyvyyttä mediakanavissa
  • suunnittelemaan näkökulmia ja sisältöä median tarpeisiin
  • rakentamaan ja ylläpitämään mediasuhteita
  • toteuttamaan mediamateriaalit ja mediatapahtumat
Vinkkejä ansaitun median saamiseen

Mediaviestinnän palvelut

keyboard_arrow_down

Mediavaikuttaminen ja toimittajayhteistyö

Materiaalit medialle

dvr

Mediavaikuttamisen työkalut

Viestinnän vinkit

Mikäli haluat ajoittain vastaanottaa Viestinnän Vinkkejä, täytä alla oleva lomake. Ole huoleti, spämmiksi asti emme niitä lähetä. Täältä löydät aikaisempia Vinkkejä.

Tutustu tuleviin ja toteutuneisiin sisältömarkkinoinnin koulutuksiin
Täältä
Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva