Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Sisällön suunnittelu ja tuotanto

khklhulkjhlkjhlkjh

Etusivu Sisällön suunnittelu ja tuotanto

Sisältömarkkinointi – tavoitteena uudet liidit

Ihmiset ovat yhä lyhytjänteisempiä. He eivät halua antaa aikaansa tylsälle, heitä kiinnostamattomalle sisällölle. He vaihtavat kanavaa, lehden sivua, verkkosivustoa tai poistavat sähköpostin heti mikäli sisältö ei kiinnosta.
Siksi heille on aivan turha myydä sanan perinteisessä merkityksessä. Heille on tarjottava kiinnostavaa, jännittävää, hyödyllistä, viihdyttävää materiaalia joka auttaa heitä tekemään oikean valinnan.

Tarjoamalla palvelevaa sisältöä ostoprosessin jokaisessa vaiheessa työnnät hellästi asiakasta ostoa kohti

Kun ihminen suunnittelee ostavansa tuotteen tai palvelun, ostoprosessiin kuuluu erilaisia vaiheita. Melkein kaikkia tuotteita ja palveluita on lukematon liuta, mutta yritys voi erottua kilpailijoista ja rakentaa omaa houkuttelevuuttaan olemalla potentiaaliselle asiakkaalle läsnä jokaisessa ostoprosessin vaiheessa.

Tarjoamalla palvelevaa, asiakkaan ongelmiin vastaavaa tietoa ostoprosessin eri vaiheissa, yritys parantaa tuotteiden ja palveluiden löydettävyyttä hakutuloksissa, rakentaa asiantuntijaimagoa, nostaa yrityksen kiinnostavuutta ja lisää ja parantaa liidien määrää. Eli tekee nykyaikaista markkinointia!

Lue lisää millainen sisältöä kiinnostaa asiakasta ostoprosessin eri vaiheissa ja 

Mitkä viestintäkanavat ovat tehokkaita ostoprosessin eri vaiheissa.

Millaista sisältöä pitäisi toteuttaa?

Analysoimalla tuotteesi tai palvelusi Ostajapersoonat sekä selvittämällä analytiikan avulla mitä tietoa potentiaalinen asiakkaasi hakee, voidaan toteuttaa sisältöä, joka kiinnostaa ja koukuttaa.
Alta löydät esimerkkejä Contentan sisällöntuotannonpalveluista.

Lisää parempia liidejä markkinointiautomaatiolla

Markkinoinnin automaatio on sisältömarkkinoinnin työkalu, joka kannattaa ottaa käyttöön kun tavoitteena on saada enemmän ja parempia liidejä. Järjestelmän avulla myös pystyt seuraamaan asiakkaiden kiinnostuksen kasvua ja varmistamaan, että myynti käyttää resursseja enemmän lämpimien kuin kylmien liidien kontaktointiin.

Markkinoinnin automaation tarjoajia ja järjestelmiä on paljon ja tarjonta kasvaa koko ajan.

Lue lisää miten Contenta voi auttaa sinua valitsemaan oikean järjestelmän.

Sisältömarkkinoinnin palvelut

keyboard_arrow_down
people

Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys

laptop_mac

Sisältöä www-sivuille

dvr

Blogit ja somemarkkinointi

email

Sähköposti ja uutiskirjeet

import_contacts

Perinteinen mainonta ja tapahtumat

person

Ulkoistettu viestintäpäällikkö

add_box

Sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin

create

Sisältöä markkinoinnin automaation tarpeisiin

Viestinnän vinkit

Mikäli haluat ajoittain vastaanottaa Viestinnän Vinkkejä, täytä alla oleva lomake. Ole huoleti, spämmiksi asti emme niitä lähetä. Täältä löydät aikaisempia Vinkkejä.

Tutustu tuleviin ja toteutuneisiin sisältömarkkinoinnin koulutuksiin
Koulutukset
Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva