Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Materiaalit medialle

Etusivu Mediaviestintä ja -suhteet Materiaalit medialle

Paketoi sanomasi oikein toimittajille

* Onko yrityksessäsi joskus tehty lehdistötiedote, jonka sisältöä on muutettu 14 kertaa?

* Etkö oikein tiedä mikä saattaisi kiinnostaa mediaa tai mikä on median näkökulmasta uutinen?

* Etkö saa näkyvyyttä tiedotteillesi?

Contenta auttaa yrityksiä toteuttamaan kiinnostavat materiaalit medialle

Sparraan yritysten kanssa uutis- ja juttunäkökulmista ja autan mediamateriaalien toteutuksessa.
Tärkeintä on paketoida asiat mediaa kiinnostavaan muotoon.

Esimerkkinä materiaaleista mainittakoon:

* Artikkelit, sekä b2c ja b2b

* Hakukoneoptimoidut tiedotteet

* Uutisnäkökulmat

* Uutiskirjeet ja asiakaslehdet

* Tilastomateriaalien, kuten esim. tutkimusten, selkeyttäminen

* videot

* blogisisällöt

Työkalupakissa

Miten yritys/ajatusjohtaja saa näkyvyyttä sisällölleen? 6 vinkkiä.

elokuu 13, 2024lena

Moni yritys tavoittelee ajatusjohtajuuttaan omalla alallaan, koska tutkimusten mukaan ajatusjohtajuus korreloi positiivisesti yrityksen menestykseen. Kun yritys (tai henkilö) koetaan ajatusjohtajana omalla alallaan, se /hän pystyy…

Lue Lisää

Asiakasreferenssit

Alta löydät muutaman asiakasreferenssin ja täältä löydät lisää.

Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard

Contenta auttoi Pernod Ricardia tuomaan toimittajien tietoisuuteen Paola Suhosen kanssa suunnittelemansa uuden Jacob’s Creekin Shiraz Cabernet joululahjapakkauksen. Järjesteämällä odotetun ensi-iltaesityksen toimittajille, varmistettiin viinien tunnetuus.

Lue lisää.

Henkilöstöpalveluyritys Opteam

Contenta on auttanut Opteamia vuodesta 2014 toteuttamaan erilaisia materiaaleja medialle, kuten esimerkiksi juttuvinkkejä, tiedotteita, tutkimustietoa jne.

Täältä voi tutustua lisää aiheeseen.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva