Koulutuksessa käydään läpi MARKKINOINNIN tärkeimmät peruspilarit
- määritellään yhdessä kohderyhmät ja niiden tarpeet, jotta verkkosisältö voidaan rakentaa heitä kiinnostavaksi
- mietitään miten markkinointitavoitteet voidaan määritellä, jotta ne ohjaisivat verkkosivuston sisältöä
- vertaillaan eri kilpailjoita ja mietitään miten voidaan erottautua heistä, eli luoda kilpailuetu.
- kilpailuedusta sanoitetaan hyöty eli viesti, joka on tarjonnan pääsanoma
Kun peruspilarit ovat hallussa, siirretään ymmärrys VERKKOSIVUSTON suunnitteluun ja sisällöntuotantoon.
Opit rakentamaan
- asiakaslähtöisen sivuston
- valitsemaan sopivan alustan
- hallitsemaan optimoinnin perusteet, riippumatta siitä, mitä julkaisualustaa käytät tai onko sinulla käytössäsi alustaa vielä ollenkaan.
Koulutuksessa painotetaan käytännön tekemistä ja se sisältää runsaasti esimerkkejä ja harjoituksia.
Koulutus järjestetään MIF – koulutusorganisaation kanssa, joka on keskittynyt erityisesti kehittämään osallistujien osaamista työelämän tarpeisiin. MIF:in vahvuuksiin kuuluu käytännönläheinen koulutus, johon sisältyy asiantuntijoiden ohjaus ja tuki.
Lue lisää koulutuksesta:
https://lyhyturl.com/MBIdNt
Jos haluat jutella koulutuksesta, soita ihmeessä:
Lena Halén, 040 766 1599