Varmista viestintäsi teho huomioimalla ihmisten 6 käyttäytymismallia
”Koska tämä tuote oli kaikkien testien voittaja ostin tämän”, saattaa joku sanoa. Kyllähän se saattaa olla totta, mutta se ei ole totta, että pelkillä rationaalisilla…
Kaiken verkkohypetyksen keskellä ei kannata unohtaa perinteistä mainontaa. Silläkin on usein paikka markkinointiviestinnän kokonaissuunnitelmassa.
Suunnittelen ja toteutan sisällön muun muassa seuraaviin toimenpiteisiin:
”Koska tämä tuote oli kaikkien testien voittaja ostin tämän”, saattaa joku sanoa. Kyllähän se saattaa olla totta, mutta se ei ole totta, että pelkillä rationaalisilla…
Aina välillä tulee myös tuotettua sisältöä perinteisiin formaatteihin ja medioihin. Alla muutama esimerkki asiakkaista, jotka ovat halunneet rakentaa näkyvyyttä ja tunnettuutta myös perinteisin keinoin.
Ikäihmisten Ateria-automaattipalvelu lanseerauksen yhtenä osana kuntien työntekijöille oli näkyvyys Sos-Terveys -messuilla Tampereella. Koska brändin ytimessä on kotoisuus, myös ständy noudatti samaa teemaa ja esittelyhenkilökuntaa avustamassa oli ikäihminen.
Katso kuva ja mikäli haluat tutustua muuhun yhteistyöhön, niin klikkaa tästä.
Vuokrajohtajia välittävä Nordic Interim toimii markkinoilla, jotka vasta ovat muodostumassa. Siksi yleistä tunnettuutta rakennettiin myös Kauppalehden ja Option ilmoittelulla.
Ilmoitteluun pääset tästä ja mikäli haluat tutustua lisää Nordic Interimin tarjontaan, niin tästä se käy helposti.