Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä www-sivuille
    • Blogit ja some-markkinointi
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Koulutusaiheet
    • Verkko- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam
    • Pelastusarmeija
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Nordic Interim
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • MediaAuditFinland
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Yritys
    • Yhteistyökumppanit
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Perinteinen mainonta ja tapahtumat

Etusivu Sisällön suunnittelu ja tuotanto Perinteinen mainonta ja tapahtumat
import_contacts

Perinteisillä toimenpiteilläkin on paikkansa

Kaiken verkkohypetyksen keskellä ei kannata unohtaa perinteistä mainontaa. Silläkin on usein paikka markkinointiviestinnän kokonaissuunnitelmassa.

Suunnittelen ja toteutan sisällön muun muassa seuraaviin toimenpiteisiin:

  • Esitteet
  • Ilmoitukset
  • Myyntimateriaalit
  • Suoramarkkinointimateriaalit
  • Jne.

Työkalupakissa

Varmista viestintäsi teho huomioimalla ihmisten 6 käyttäytymismallia

syyskuu 9, 2018lena

”Koska tämä tuote oli kaikkien testien voittaja ostin tämän”, saattaa joku sanoa. Kyllähän se saattaa olla totta, mutta se ei ole totta, että pelkillä rationaalisilla…

Lue Lisää

Asiakasreferenssit

Aina välillä tulee myös tuotettua sisältöä perinteisiin formaatteihin ja medioihin. Alla muutama esimerkki asiakkaista, jotka ovat halunneet rakentaa näkyvyyttä ja tunnettuutta myös perinteisin keinoin.

Menumat – Sos-terveys -messuilla

Ikäihmisten Ateria-automaattipalvelu lanseerauksen yhtenä osana kuntien työntekijöille oli näkyvyys Sos-Terveys -messuilla Tampereella. Koska brändin ytimessä on kotoisuus, myös ständy noudatti samaa teemaa ja esittelyhenkilökuntaa avustamassa oli ikäihminen.

Katso kuva ja mikäli haluat tutustua muuhun yhteistyöhön, niin klikkaa tästä.

Nordic Interim – Näkyvyyttä Kauppalehdessä

Vuokrajohtajia välittävä Nordic Interim toimii markkinoilla, jotka vasta ovat muodostumassa. Siksi yleistä tunnettuutta rakennettiin myös Kauppalehden ja Option ilmoittelulla.

Ilmoitteluun pääset tästä ja mikäli haluat tutustua lisää Nordic Interimin tarjontaan, niin tästä se käy helposti.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva