Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-sisältöjen, artikkelien, blogien ja asiakastarinoiden tuotanto
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Markkinointisparraus verkossa
    • Koulutusaiheet
    • Digi- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Stockmann
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Leasingrahoittaja Grenke
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Miksi Contenta ja minä?
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Ulkoistettu viestintäpäällikkö

Etusivu Sisällön suunnittelu ja tuotanto Ulkoistettu viestintäpäällikkö
person

Tarvitseeko yrityksesi osa-aikaisen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavan henkilön?

Tarvitseeko yrityksesi viestinnästä vastaavan henkilö? Mutta teillä ei ole resursseja palkata kokopäiväistä ammattilaista?

* Hoituuko yrityksesi viestintä ikään kuin vasemmalla kädellä? Kenelläkään ei ole aikaa tai osaamista ottaa asia haltuun?

* Vai onko teillä tarvetta vain tietyn ajanjakson ajaksi viestinnän ammattilaisesta?

* Toteuttaako yrityksenne suunnittelemattomia toimenpiteitä kovin lyhyellä tähtäimellä, jotka eivät tue toisiaan?

* Tuntuuko, että kukaan ei oikeasti tiedä mitä toimenpiteitä teillä tehdään?

Ulkoistettu viestintäpäällikkö varmistaa, että markkinointia ja viestintää hyödynnetään tehokkaasti

Varsinkin pienellä yrityksellä on harvoin aikaa hoitaa viestintää tehokkaasti. Suuremmissa yrityksissä saattaa ulkopuolisen avun tarve olla lyhyt aikainen, esimerkiksi kun odotetaan äitiyslomalla olevaa henkilöä takaisin töihin.

Ulkoistamalla viestinnän joko lyhytaikaisesti tai vähän pidemmäksi aikaa, yritys varmistaa että viestintä nostetaan kilpailukeinoksi.

Tutustu ulkoistettu viestintäpäällikkö -toimeksiantoihin

Räätälöi viestintä/markkinointipäällikön vuokrapesti sinun tarpeiden mukaan

Riippuu sinun omista tarpeista miten haluat hyödyntää ulkoistettua viestinnän ammattilaista

  • tarvitsetko esim. 5-10 tuntia tai 2 päivää apua viikossa pidemmäksi aikaa
  • vai haluatko enemmän tukea mutta selkeästi tietyn ajanjakson aikana, kun esimerkiksi yritykseen rakennetaan uudet verkkosivut tai toteutetaan kampanja.

Mikä ikinä tarpeesi onkan, niin räätälöidään sinulle sopiva ratkaisu.

keyboard_arrow_rightOta yhteyttä, jos haluat keskustella vaihtoehdoista


Lena toimi meillä 2 vuotta 8 kuukautta ulkoistettuna sisällön suunnittelijana ja tuottajana vastaten yhdestä tärkeimmästä B2B-painopistealueemme koko sisällöntuotannosta. Työhön kuului sisältöaiheiden luominen ja priorisointi sekä kaikki sisällön tuottaminen (viestit, artikkelit, uutiset, haastattelut jne.) riippumatta formaatista. Työtä ohjasi liiketoimintayksiköiden kanssa yhteistyössä suunniteltu sisältökalenteri.

Hän oli myös päävastuussa uuden verkkokauppa-alustamme markkinointisisältöjen suunnittelusta ja sisällöntuotannosta, kun keväällä 2020  toimialallamme vaadittiin nopeaa toimintaa ja uudelleen ajattelua.

Lena on älykäs, ahkera ja nopea oppija, ja monimutkaisten asioiden yksinkertaistaminen helposti ymmärrettäviksi viesteiksi, sujuu häneltä vaivattomasti.

Hän osaa varmistaa, että vaikeista asioista kerrotaan huolellisesti ja selkeästi.

Olen aina ihaillut hänen suoraviivaisuuttaan ja positiivista persoonallisuuttaan. 

Tia Matthews, Saga Furs, muotiliiketoiminnan johtaja

Kiinteällä hinnalla oma markkinointipäällikkö vaikka 2 päivää viikossa

Työn voi liittyä esimerkiksi

  • sosiaalisen median sisällön suunnittelu ja tuotanto (1 postaus/vko)
  • uutiskirjeen tuotanto ja lähetys (joka toinen kuukausi). 2 artikkelia, kuvitukset, ilmeen luominen järjestelmään, lähettäminen ja analyysi jne.
  • verkkosivuston sisällön päivitys

Pakettiin sisällytetään niitä markkinointitoimenpiteitä, joita yrityksesi tarvitsee. Ne voivat olla vaikkapa sosiaalisen median sisällön suunnittelua ja tuotantoa uutiskirjeiden tuotantoa, verkkosivuston sisällön päivitystä tms.
Hintaesimerkki: 2 päivää viikossa 750 e + alv

ASIAKASREFERENSSIT

Olen toiminut ulkoistettuna viestintäpäällikkönä muun muassa alla olevien yritysten kanssa , kun heillä on ollut tarve saada viestinnän ammattilainen käyttöönsä joko tiettyyn projektiin tai toistaiseksi jatkuvaan työsuhteeseen.

Nordic Interimin ulkoistettuna viestintäpäällikkönä

Vuokrajohtajia välittävä Nordic Interim Finland hyödynsi myös itse vuokrauskonseptia. Työskentelin monta vuotta  tietyn määrän viikkotunteja yrityksen apuna toteuttaen kaikki yrityksen tarvitsemat markkinointi- ja viestintätoimenpiteet.

Täältä löydät lisää tietoa Nordic Interimin kanssa tehdystä yhteistyöstä.

Globaali turkishuutokauppa Saga Furs ulkoisti osan viestinnästään

Kanavien määrän kasvaessa ja kohderyhmien käyttäytymisen muuttuessa, maailman toiseksi suurimman turkishuutokauppayhtiö Saga Fursin viestinnän tarve kasvaa jatkuvasti. Pystyäkseen vastaamaan markkinoinnin muuttuviin tarpeisiin, Saga Furs on ulkoistanut osan viestinnästään.

Tutustu Saga Fursin kanssa tehtyyn yhteistyöhön.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva