Contenta logo
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto
    • Ostajapersoonien ja asiakastarpeiden selvitys
    • Sisältöä verkkosivuille
    • Some-markkinointi ja haamukirjoittaminen
    • Sähköposti- ja uutiskirjemarkkinointi
    • Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
    • Sisällöntuotantoa yrityksen kaikkiin kanaviin
    • Perinteinen mainonta ja tapahtumat
    • Ulkoistettu viestintäpäällikkö
  • Mediaviestintä ja -suhteet
    • Mediavaikuttaminen ja -yhteistyö
    • Materiaalit medialle
    • Mediavaikuttamisen työkalut
  • Koulutuspalvelut
    • Tulevat ja toteutuneet koulutukset
    • Koulutusaiheet
    • Verkko- ja sisältömarkkinoinnin koulutuspalautteet
    • Räätälöityä verkko- ja sisällöntuotannon koulutusta yrityksille
    • Koulutusreferenssit
    • Näyttötutkintomestaripalvelut
  • Työkalupakki
  • Referenssit
    • Pelastusarmeija
    • Nordic Interim
    • Koulutusorganisaatio Valmennusmajakka
    • Ympäristöystävällisiä jätehuoltopalveluja – Griffin
    • Supersonin verkoston kautta ulkoistettuna viestintäpäällikkönä
    • Visma Enterprise – Henkilöstöhallinnan järjestelmät
    • Advancetec – Teollisuuden koneturvallisuuden edelläkävijä
    • Panalpinan logistiikkaratkaisut
    • Henkilöstöpalveluyritys Opteam/Barona
    • Ework – konsulttivälityspalvelu
    • Tulos – Suomen paras verkkonäkyvyyden rakentaja
    • Rakennusyritys Talorak
    • Forenom Omistajapalvelut – Asuntosijoittajan kaikki palvelut
    • Designtoimisto Kuudes Kerros
    • Board Professionals Finland – Naishallitusammattilaisten yhdistys
    • Henkell
    • Kauppakeskus Liila
    • Lundia
    • Alkoholimaahantuoja Pernod Ricard
    • Menumat – Ateria-automaatti ikäihmisille
    • Afasia – blogi
    • MediaAuditFinland
    • Kiinteistösijoitusyhtiö Genesta Property Nordic
    • Oppilaitos Lärkkulla
  • Yritys
    • Yhteistyökumppanit
    • Ajankohtaista
    • Tilaa Sisällöntuotannon ja Viestinnän vinkit -uutiskirje
  • Ota yhteyttä

Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin

Etusivu Sisällön suunnittelu ja tuotanto Sisällön tuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin
create

Markkinoinnin automaatio - Apua sisällön tuotantoon

Markkinoinnin automaatio on vuoden 2015 ja 2016 kuumin uusi trendi. Koska ihmiset yhä vähemmän haluavat ottaa vastaan geneerisiä, heille kohdistamatonta sisältöä,  yritykset pyrkivät markkinoinnin automaation työkaluja hyödyntäen tarjoamaan yhä fokusoidumpaa palvelevaa markkinointia potentiaalisille ja olemassa oleville kohderyhmille.

Markkinoinnin automaation avulla tarjottavat sisällöt lämmittävät liidejä ostokuntoon

Liidien lämmittelyyn on maailmalla kehitetty suuri liuta markkinoinnin automaatiojärjestelmiä. Suomeenkin työkaluja on rantautunut parin viime vuoden aikana, joista mainittakoon vaikka HubSpot, Act-On, Salesforce, Marketo, Microsoft Dynamics Marketing jne.

Myös järjestelmän palveluntarjoajia, eli yrityksiä, jotka yritysten puolesta hoitavat automaation operointia, syntyy kiihtyvää tahtia.

Yritykseltä, joka haluaa tutustua markkioninnin automaation tarjoamiin mahdollisuuksiin ja mahdollisesti ottaa järjestelmä käyttöön, vaaditaan erittäin paljon ymmärrystä markkinoista ja kartoitusta tarjonnasta.

Contenta kartoittaa markkinoinnin automaation järjestelmät ja palveluntarjoajat puolestasi

Contenta on kartoittunut markkinoinnin automaation järjestelmiä ja palveluntarjoaja eri yritysten tarpeisiin sekä yhdessä asiakkaiden kanssa suunnitellut heille parhaan mahdollisen automaatiovaihtoehdon.

Mikäli koet, että et ymmärrä tarpeeksi markkinoista ja sen toimijoista, Contenta auttaa sinua käymään läpi omat tarpeesi ja sen pohjalta löytämään sinun yrityksellesi oikean järjestelmän.

Sisällöntuotantoa markkinointiautomaation tarpeisiin

Markkioninnin automaation perusedellytyksenä on, että yritys tarjoaa erilaista sisältöä eri kohderyhmille heidän suosimissaan kanavissa. Mielenkiintoista ja jopa syvällistäkin sisältöä tarvitaan, jotta potentiaaliset kohderyhmät päästääkseen tutustumaan sisältöön antavat omat kontaktitietonsa. Kun yritys on saanut kontaktitiedot, kohderyhmää voi ruveta ruokkimaan heitä kiinnostavalla materiaalilla eri kanavissa.

Tehokkaampaan In-boundmarkkinointiin siirtyvien yritysten on jatkuvast toteutettava asiakasta kiinnostavaa erilaista sisältöä ja tämä on tutkimusten mukaan suurin este hyödyntää sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota.

Contenta tarjoaa apua

  • oppaiden
  • vinkkilistojen
  • tutkimusten
  • referenssicasejen
  • blogien
  • jne

sisällön suunnitteluun ja tuotantoon.

keyboard_arrow_rightKysy tarjous sisällöntuotannolle

Työkalupakissa

Jatkuva markkinointivalmennuspalvelu – Lisää myyntiä ja asiakkaita digimarkkinoinnilla

tammikuu 31, 2022lena

Valmennuksen pääteemat ovat Yrityksen verkkosivustosta asiakkaita ja Googlea houkutteleva kokonaisuus  ja Sosiaalisten medioiden valjastaminen tehokkaaseen markkinointikäyttöön.  Valmennus koostuu interiaktiivisista webinaareista ja yksilöohjauksista. Koulutus järjestetään sekä…

Lue Lisää

Asiakasreferenssit

Contenta on toteuttanut muun maussa alla olevien yritysten kanssa erilaisia ladattavia materiaaleja markkinointiautomaation tarpeisiin sekä luonut sähköpostimarkkinointitoimenpiteitä, joiden tavoitteena on ollut houkutella saatuja kontakteja muuttumaan lämpimiksi liideiksi.

Ladattavan oppaan avulla Vismalle lisää liidejä

Contenta sai tehtäväkseen luoda henkilöstöhallintajärjestelmän ostamista pohtiville potentiaaliselle asiakkaalle oppaan, jonka tavoitteena oli auttaa järjestelmän yritysten edustajia paremmin ymmärtämään milloin järjestelmä kannattaa hankkia ja miten yritys voi tehostaa henkilöstöhallintaa järjestelmän avulla. Samalla luotiin oppaan lataajille Drip-kampanja.

Lue lisää Visman kanssa tehdystä yhteistyöstä

Opas logistiikkatoimittajan valintaan

Panalpinan myyntiponnistuksia tukemaan Contenta loi Vipu International Oy:n kanssa yhteistyössä logistiikkatoimittajan valintaa helpottavan oppaan. Oppaassa esiteltiin myös erilaisia tapoja miten yritys voi parantaa kilpailukykyään valitsemalla oikeat kuljetus- ja varastointiratkaisut.

Lue lisää Contentan yhteistyöstä Panalpinan kanssa.

Sisältömarkkinointitoimisto Contenta

Sisältöä, joka tekee tyytyväiseksi

lena.halen (at) contenta.fi
Puhelin: 040 766 1599

© 2017 Sisältömarkkinointitoimisto Contenta | Rekisteriseloste| Verkkosivut Merja Koriseva